2011. november 27., vasárnap

14. All I Want for Christmas is You

Ha a lustaság fájna, én most tényleg nagyon hangosan ordítanék. Vagy még ahhoz is nagyon lusta lennék:) Ahogy látszik, az elmúlt két hétben is lusta voltam, egy betűt sem írtam ide, bár nem is történt semmi kirívó.
A szokásos mókuskerék, az apró kis bedobált finomságokkal együtt, majd a hétvégi lazítás Rita barátnémmal.

Tegnap megnéztük a karácsonyi vásárt (?) York-ban, de óriási csalódás volt, ahogy Rita figyelmeztetett is. Gucsmány (gusztustalan+ocsmány) kék-fehér sátrakban vannak az árusok, no karácsonyi hangulattal. A fények kicsit feldobták a dolgot, de nagyon hiányoztak a csini kis fabódék.
Na, majd most hétvégén. Jégkorcsolyázás van tervbe véve, nem is akárhol, egész kis karácsonyi falu van építve a Designer Outlet-nél TheIceFactor címen, van ott koripályától karácsonyivásárig minden, remélhetőleg már faházikókban (a képeken az van legalábbis). Ne felejtsünk említést tenni az én csodás korcsolya tudásomról sem, ami nyilvánvalóan egyenlő a nullával. Szóval ha pár hétig nem jelentkezem, akkor nagy kudarc lett az egész:):)

Hostdad hazaért, épp két héttel előbb az ígértnél, még nem tudom, hogy ez nekem mekkora baj. Mindenesetre melegebb van a házban péntek este óta, gondolom az ő hatására:) Elég sokat fagyoskodtam az utóbbi hetekben, főleg reggel, de most végre elviselhető hőmérséklet uralkodik az én szobámban is:)

Szerdán sztrájk lesz a nagylányom sulijában az állami megszorítások (?hm nem is tudom, ez jó fordítás-e), úgyhogy engem boldogít egész nap, bízom benne, hogy az apja elviszi valahova.
Lehet, hogy januártól még könnyebb dolgom lesz, ugyanis középső lányom ovijában a szerdai napot meghosszabbítják, így az eddigi 9.15-11.45 intervallum helyett 9.15-15.10 között lesz ott:):) 
Csütörtökön meg a két nagy úszáson van, ami egész napos nagyizással egybekötött program, úgyhogy az is holiday a kiscsajommal:)

Karácsonyi ajándék project halad, de nem az általam elvárt ütemben, melynek legfőbb oka a pillanatnyi pénzhiány. Ez viszont nem akadályoz meg a ruhavásárlásban:) H&M túránk alatt a 25 fontos 'életemben-fel-nem-próbálnám-a-színét-is-utálom' ruha átváltozott a kedvenc legújabb darabommá, mindössze 3 fontért:) A kasszánál ugyanis már csak ennyibe került a leakciózott sárga csoda. Rita is rátalált álmai zöld ruhájára, és a pénztelenség ellenére az is a tulajdonába vándorolt:)
Szóval jó kis shopping-szombat volt a tegnap, kellemes hőmérséklettel, de csontig hatoló vad széllel... Ez minket nem akadályozott meg a parkban padon ebédelésben (és megfagyásban):):):)

Most csak ennyi jutott eszembe, pedig tudom, hogy még akartam valamit írni... Mindegy, ha eszembe jut, egy rövid pluszbejegyzésbe közlöm a létfontosságú információt:):):)

Ja, 2 hét és rettegjen mindenki otthon, érkezem:)

Addig is: shake up the happiness:):)



PS: ha valaki tudja, hogyan lehet ezt a béna szövegháttérszínt eltüntetni és rendesen beszúrni egy youtube videót, akkor nagyon megköszönném a segítségét mindkét témában:) - megoldva, köszönet Anginak a világ másik végéről!!!

1 megjegyzés:

  1. Sok sikert a karácsonyi korcsolyázáshoz! ;) :D xx

    ps: fb-on elküldtem az instrukciókat a youtube-os vidi berakásához! ;) Pusziiii. xo

    VálaszTörlés