2011. december 2., péntek

15. Shake up the happiness:):)

Eldőlt, az jó nekem, hogy hostdad hazajött, mert el is ment Londonba hétfőtől csütörtök éjjelig:) Úgyhogy rendben volt. Ma délelőtt itthon volt, de nem sok vizet zavart, sőt, jól meglettem dicsérve, hogy szerencsések velem (és az előttem lévő au pair-rel is azok voltak), illetve beszélgettünk a végleges hazamenetelemről is. Mondta, hogy sajnálja, hogy hazamegyek az évem végén, de megérti, hogy szeretném elkezdeni a saját életem:)

- OFF: ha esetleg van van valaki (vagy valakinek az ismerőse), aki 2012 május elsejétől szeretne au pair-kedni egy nagyon király és laza családnál és jó sok pénzt összegyűjteni, annak várom az üzenetét, majd mondok több részlete is. A munka, mint máshol sem, nem fenékig tejföl, de a gyerekek tündériek, jól neveltek,  az anyagi része nagyon jó és Angliának olyan részét ismerheted meg, ami nem a szokványos London:):) - ON

A korcsolyázását különböző pénzügyi okok miatt jövő hét végére halasztottuk, de akkor talán még jobb lesz, igazi szülinapi ajándéknak számít majd.
Az egész hetem nagyon laza volt, csak azt nem tudom eldönteni, hogy tényleg az volt-e vagy a nagyon közeli karácsonyi hazautazásom szépít meg mindent:)

Nagyon szeretem ebben a családban, hogy a szülők imádják a gyerekeiket, ha ők itthon vannak, nem nekem kell velük foglalkoznom. Örülök, hogy ide kerültem, nem pedig olyan családhoz, akiknél presztízskérdés a gyerek: azért van, mert másoknak is van.

A pénzem magától elköltődik:), nem tudom hogyan csinálja, de egyre fogy... Egy kis karácsonyi ajándék mindenkinek és már volt-nincs. Szerencsére a megtakarításomhoz nem nyúltam még hozzá és remélem nem is kerül sor rá.

A jövő hetet már fél lábon is kibírom, aztán meg irány haza! A havazás megrendelve, de csak miután hazaértem biztonságban:)

Puszi mindenkinek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése