2011. december 10., szombat

16. Happy birthday to...... me!!!!!:)

Fabulous!!!!! Ez az a szó, ami le tudja írni a mai napot. Vagy talán még ez sem. Nagyon-nagyon és még egymilliószor nagyon szuper volt!!!!!!!!!!!


Már a tegnapelőtt elkezdődött, az legkedvesebb volt kolléganőm otthon azzal hív fel, hogy boldog szülinapot. Mondom, hogy nagyon köszönöm, de épp nem ma van:) Mindegy, azért nagyon jól esett és így ő lett az első:)
Tegnap kaptam egy váratlan ajándékot a gyerekeim nagyszüleitől, tényleg nem számítottam rá. Egy gyönyörű pár papucsot (hogy honnan tudták, hogy mi a kedvenc színem, az örök rejtély marad számomra), illetve az elmaradhatatlan kártyát (említettem már, hogy az angolok kártya-mániásak? én imádom:))
Este anyutól kaptam egy nagyon szép üzenetet a 24 évvel ezelőtt történt dolgokról.... Köszönöm neked, hogy vagyok!:)


Aztán ma reggel szökdelek le boldogan a lépcsőn, útra készen be a városba, a konyhában meg egy happy-birthday-to-you kórus verődött össze (a szülőkből és a gyerekek nagynénjéből, meg a kiscsajokból) és énekeltek nekem:):):) Nagyon megható volt, eszméletlen jól esett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bevágtattam a városba (több, mint fél órás buszra várakozás után..... a tél első igazán fagyos napján... mit ne mondjak élvezet volt....) és Ritával találkoztam. Leírni nem tudom, hogy mennyire szép napunk volt!!:)
Kedvenc barátnémtól egy általa sütött töménycsokis-kakaós-csokidarabkás tortát és egy hihetetlen fantasztikusan kreatív közös képet és kép"keretet" kaptam.  Meg persze ezt a szuper napot! Köszönöm neked, Rita!


Egy kis karácsonyi shopping-gal kezdtünk, majd megebédeltünk a Yates's-ben (isteni és olcsó kaja), aztán egyéb apró-cseprő ügyek elintézése után a Designer Outlet felé vettük az irányt jégkorcsolyázás céljából. Ez volt életem első korizása, eléggé sok fenntartással készültem rá. Meg voltam győződve, hogy totál béna leszek, az egy órát végig a palánk mellett botladozva töltöm majd el. Hát, nem így lett! Az első kört tényleg így tettem meg, de utána (Rita segítségével) nagyon átvettem a feeling-et és tényleg-valójában korcsolyáztam. Nagggggggggggggggyyyyyyyyon jó volt, imádtam! A korcsolya kényelmes, a társaság jó, a szerencsétlenkedéseinken óriásiakat tudtunk röhögni:):)
Januárban mindenképp megismételjük.


A nap következő pontja az itthoni buli volt.... Hát mit ne mondjak, feltette a koronát az i-re (vagy a pontot?:):))
A csokitorta hercegnővel és csillámokkal és 3 gyertyával és még sokszor elénekelt happy-birthday-to-you-val...... A családtól kapott (a tegnapi papuccsal és mára festett körmömmel színben tökéletesen megegyező) köntössel és íróasztal méretű csokiválogatással és imádnivaló kártyákkal..... Az anyuka testvérértől és gyerekeitől (akik a szomszédban laknak és néha rájuk is szoktam vigyázni) kapott bonbonokkal és két eau de toilette-el..... A két pohár fehérborral és rengeteg nevetéssel és őrültjó hangulattal...


A fentiek alapján kijelenthető, hogy ez volt életem eddigi legjobb szülinapja, főleg, hogy tudom, nincs vége, jövő héten otthon folyatódik (ami azt hiszem, az igazi szülinapi ajándék - végre 7 és fél hónap után láthatom a családom, kedvesem és barátaim:):)) Már csak hármat (plusz egyet a reptéren) kell aludni és reszkess Udvarhely:):):)


Köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám!!!!!!!!!!!!!!! 
És annak is aki nem:P

3 megjegyzés:

  1. :) nagyon örülök, hogy ilyen szuper szülinapod volt!
    Kívánok még sok ilyet! xoxo

    Angi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, tényleg eszméletlen jó volt! Imádtam minden egyes pillanatát. Még azt is, mikor a York-i karácsonyi tömegben (naggggyyyon durván sokan vannak) próbáltunk haladni:)

    (nemsokára neked is legalább ennyire boldog szülinapot:):))

    VálaszTörlés