2012. március 4., vasárnap

Háááát, a nagy semmi:):):)

Még mindig kevéssé izgalmas az életem, de gondoltam ezen a csodaszép esős vasárnapon rövidke írásra adom a fejem:)
A nem-is-tudom-hány-hétvégével-ezelőtti Scarborough-i kirándulásunkról Rita blogjában olvashattok (a bejegyzés vége felé): http://ritaau-pair.blogspot.com/2012/02/potlas.html


Skóciában lefoglalt húsvéti kirándulásunk mellé egy Newcastle-i hétvégét is sikerült tető alá hoznunk, ezt pontosan egy hét múlva ejtjük meg. A várost tavaly is imádtam, biztos vagyok benne, hogy idén sem fog csalódást okozni:)
A hátralévő néhány hétvégére még Castle Howard, valamint a Flamingoland theme park van tervbe véve, tengerparti és York-i sétákkal megspékelve. Egy biztos: unatkozni nem fogunk:)


3-2-1
3 gyerek, két hét vakáció, egy au pair (pontosabban én nanny vagyok:):)). Csodás kombináció, jelentem túléltük, minden nagyobb bonyodalom nélkül):) Volt sok trambulinon ugrálás, séta, rajzolás, gyurmázás, tévézés:):)


A tegnapi napom kifejezetten kellemes volt, annak ellenére, hogy Rita barátném csak későn, egy után csatlakozott hozzám. Gyorsan elköltöttem a shoppingra szánt pénzem 150%-át (a héten babysitteltem a szomszédban és az a pénzt szándékoztam elkölteni:):) - amúgy vettem két bőr magassarkút, egy gyönyörű ruhát, egy kardigánt és egy harisnyát:)), majd romantikusan sétáltam a tavaszi napsütésben. Totális relaxáció volt......
Ma viszont nagyon szürke nap van, egész nap esett az eső, olyan igazi angolnak nézni az időjárás....



Gyorsan keresek pár tengerpartos fotót, hogy az is legyen:):)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése