2011. október 23., vasárnap

10. Singing in the rain...

....most akár azt is tehetném. Elég pocsék az idő, de tegnap szép napsütés volt, eszméletlen hideggel. Ha sétáltunk, azért fáztunk, ha leültünk azért fáztunk. Ritával nem csináltunk semmit tegnap, de legalább az jó sokba került:) Az unalom elűzésére shoppigolni indulunk, ami viszonylag sikeresen zárult (a pénztárcánknak nem), új ruhákkal, sminkkel és egyebekkel gazdagodtunk. Mindemellett egymás idegeire mentünk az állandó ismételgetéseinkkel:) Köszi, hogy vagy Rita, az életem egy fekete lyuk lenne nélküled!:)

Már tegnap este akartam írni, de nagyon lefoglalt egy újonnan felfedezett sorozatnézős weboldal, végre sikerült fél év sorozathiányát elkezdenem bepótolni.
Szóval a mai program is megvan, teázgatás, filmnézés és döglődés. Arra nem akarok gondolni, hogy holnap hétfő és nincs suli....... Soha nem gondoltam volna, hogy lesz majd olyan az életem során, amikor NEM szeretem a vakációt. Hát lett.

Mindekinek napsütéses szép napot! (s ahol reggel van, oda pálinkás jó reggelt!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése