2011. október 21., péntek

9. Just a perfect day... or not:)

A mai nap nagyon messze volt a perfect day fogalmától, minden értelemben.
Napi recept: 1 db hányós gyermek, 1 db "fogat növesztő" gyermek és 1 db "elvileg iskola lenne, de hamarabb bezárt, ezért én is itthon leszek és az agyadra megyek" gyermek.
Szóval csupa öröm é bódottá:)

Lényegében az egész napot valamelyik gyerekem ápolgatásával töltöttem. A kicsinek most nő az ötödik foga, ő azért sírt. Amikor nem őt ringattam, akkor a középsőnek fogtam a vödröt, amibe hányt (szegényből minden kijött, sem enni, sem inni nem tudott egész nap, már éjszaka is hányt) vagy ölelgettem, ringattam, puszilgattam, amikor egyiket sem kellett, akkor a figyelemért hisztiző nagyot szórakoztattam. Neki elvileg hétfőtől nincs suli, de gyakorlatban ez már mától megvalósult, amiről természetesen csak tegnap este szereztem tudomást.

A T.G.I.F. most nagyon igaz, ha még holnap is dolgoznom kellene, kivetném magam az ablakomon.... De így megvacsorázva (incsi-fincsi nagyon csípős csilis disznóhúsos szószos makarónit, nyamiii:) persze a legjobb benne, hogy nem nekem kellett főznöm:)), a viszonylag meleg szobámban pötyögtetve a billentyűket nem is tűnik olyan vészesnek visszatekintve, de az volt:)

Holnapra semmi terv, Ritával lógunk a városban, de jövő hétvégén reszkess Manchester, jövünk! Ottalvós, szülinapozós hétvége lesz hármunknak (Nastia - szülinapos orosz-német csajszi-, Rita és én). Biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz:)

Szép hétvégét mindenkinek és menjetek bulizni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése